Jag är en tjej som verkligen älskar tv-serier. Vet inte riktigt hur många tv-serier jag följer men det är en hel del om jag säger så. 
Det är både gamla som nya. Ibland kan det även vara så att jag hittar en ny tv-serie så jag hamnar mitt i en säsong men det funkar ändå.
Vad tittar ni på för olika tv-serie? Har ni några favoriter som ni vill tipsa om? :)
Här är några av mina favoriter just nu :)
Bilderna är från CDON där ni även kan köpa tv-serierna
 
Chicago fire
Där får man följa en brandstation 51 i Chicago som åker ut på olika typer av utryckningar då det händer spännande grejer och ibland livshotande för personalen och människorna.
Ett tips om ni gillar spännande serier där det händer saker hela tiden.
 
Nashville
Här följer man countrystjärnan Rayna James och hennes liv som sångare. Hennes karriär står på spel då det kommer olika artister som Juliette Barnes som är den nya popstjärnan. Följ deras karriär och se vad som väntar just dom.
Bra musik och bra skådespelare 
 
Pretty little liars
Häng med i en spännande serie med de fyra olika tjejerna som har glidit ifrån varandra men när de återförenas då deras vän Allison är spårlöst försvunnen. Då börjar de få meddelande från A som vet deras hemligheter som ingen annan kanske vet. 
Helt klart en spännande serie då det är svårt att gissa vad som kommer hända härnäst.
 
favoriter, serier,

Kommentera

Publiceras ej