Har ni drabbats av stormen på något sätt? 
Det gjorde vi hemma hos mig. Vi kände redan efter bion Emil och jag att det var storm för det var svårt att gå framåt och det blåste rejält. När vi satt inne hos mig och åt så hörde man ute hur det blåste och grejer flög runt. Sen när vi såg på en film så försvann strömmen. Den försvann och kom tillbaka några gånger på bara några minuter men sen försvann den helt. 
Som tur var klockan 11 på kvällen så det gjorde väl inte jätte mycket utan vi gick och la oss istället för att småprata lite :) Det dumma är här att när stömmen försvinner så funkar inte vattnet så bra. 
När vi vaknade på morgonen så var den fortfarande inte tillbaka och då undrade man hur länge den skulle vara borta men den kom som tur var tillbaka runt 10 tiden. 
När man går ut och tittar så ser man hur träd har gått sönder och vid en annan infart till en mindre väg så har det fallit ett träd över vägen. 
Nu hoppas jag att allt detta är över!
Emil har åkt hem till sig nu och nu börjar vardagen för honom. 
I eftermiddag ska jag in och köpa träningskort för att börja träna ordentligt igen :)
Va händer för er denna söndag?


1 kommentarer

Anonym

11 Jan 2015 14:50

Oj då.. det blåste rejält

Svar: Ja det gjorde det verkligen! Hemskt..
Andrea

Kommentera

Publiceras ej