Vilken isgata det är ute! Det är ju nästan tur att man inte har brutit nått ben eller så än. Klarade mig både till och från stan ;)
Täningsvärken har jag idag med efter passet igår. Det hette power hour 35 och är något nytt för i år då det är mycket styrka. Räckte nästan med 35 minuter men på tisdag ska jag prova 1 timme :) 
Mamma och jag har varit på ett steppass idag med. Trodde inte jag skulle klara av passet med denna träningsvärken men det gick riktigt bra, det är nu jag känner det då jag får dra mig upp för trappan ;) haha! Riktigt skönt med träningsvärk men även jobbigt. Ni kanske vet känslan?
Nu ligger jag i soffan och lär väl göra det hela kvällen
Ni ser kanske inte så mycket is men det var riktigt äckligt att gå
Blåsigt och en trött tjej innan träningspasset men med vilja och lite celcius dricka så klarade man av det ;)

Kommentera

Publiceras ej